دست نوشته های آریایی

وبلاگی برای دست نوشته های آریایی(بیوگرافی مدیریت وبلاگ در قسمت لینک های وبلاگ)

دست نوشته های آریایی

وبلاگی برای دست نوشته های آریایی(بیوگرافی مدیریت وبلاگ در قسمت لینک های وبلاگ)

ننگ من رنگ من است

ننگ من رنگ من است

آرزویم رفتنم است

صورتی سبز و بنفش

همه توطئه اند

ننگ من رنگ من است

آرزویم دیدن انسان است  

خسته ام ای دیوانه مشکی پوش 

دیوانه یادش رفت غم دکتر را  "که تو را دوست دارد  که تو دیگری را  دیگری دیگری را " 

دیوانه دل داده

دیوانه لب داده

دیوانه تن داده

و اکنون دیوانه مست کرد 

                 فراموش کرد

صورتی سبز و بنفش

همه توطئه اند 

مدتی ست دلم تنگ شده

                اشکم قهر شده

                حسم نیست شده

قلمم می رقصد

کاغذم می میرد

آسمانم ترکم کرد

روح من قایم شد

قلمم با وفا ست اما خسته

خسته از زمزمه ها

             زوزه باد

                       که می نالد و می گرید و می می میرد و می گوید 

صورتی سبز و بنفش 

همه توطئه اند 

ننگ من رنگ من است...