دست نوشته های آریایی

وبلاگی برای دست نوشته های آریایی(بیوگرافی مدیریت وبلاگ در قسمت لینک های وبلاگ)

دست نوشته های آریایی

وبلاگی برای دست نوشته های آریایی(بیوگرافی مدیریت وبلاگ در قسمت لینک های وبلاگ)

عاشقانه ها

او عاشقانه می خندید

هنگامی که می نوشتم خواهم رفت

او مرا نوازش کرد 

هنگامی که فرار درد آلود را نگاشتم

هنگام دلتنگی ام از خیابانها

او مرا در آغوش گرفت

در عجبم که من چه می نوشتم و او چه می کرد با من

او عاشقانه مرا دوست دارد

همه مارا دوست دارد

تنها عاشق حقیقی دنیاست

خدا...

دلم تنگ خیابان هاست...

دلم تنگ خیابان هاست

بوی سنگک

کاسه آب زلال

ذره ای عشق،محبت،زیبایی

دلم تنگ خیابان هاست

کبوتر،گنجشک،همسایه مهربان

گربه چاق محله

دلم تنگ خیابان هاست

آرزوها،گل مریم،کاغذ رنگارنگ

دلم تنگ خیابان هاست

رفتن و نوشتن و ناله زدن

دلم تنگ خیابان هاست

چوب و چماف و ضربه های محلک

ذره ای خاک

تکه ای تاریکی

اندکی آریایی...

دلم تنگ خیابان هاست

غرغر و گریه و بیزاری 

ذره ای دلقک بازی

شادی یک آریایی...