دست نوشته های آریایی

وبلاگی برای دست نوشته های آریایی(بیوگرافی مدیریت وبلاگ در قسمت لینک های وبلاگ)

دست نوشته های آریایی

وبلاگی برای دست نوشته های آریایی(بیوگرافی مدیریت وبلاگ در قسمت لینک های وبلاگ)

غروب

دلم گرفته در ابن غروب جمعه 

غروب دلم  حاکم شده در این جمعه 

پس کی طلوع میکنه این غروب در دل من 

پس کی این جمعه به شنبه می رسه در این دل من 

نکند این غروب ، با طلوع مرگم  تمام شود و نه طلوع عشم ...

غم سوزان

چه کنم در غم سوزان چه کنم 

چ نوشم در غم سوزان چ نوشم 

چ کشم‌ در غم سوزان چ کشم 

تلخی و تخی چ حقیقت تلخی 

داغی و داغی  چ سیلی داغی 

سختی و سختی  چ‌تنهایی سختی 

تو خوش باش  

تو باد باش  و قوی 

تو شاد باش و تمیز 

تو ... 


واسطه ها ...

واسطه ها 

واسطه  می شوند که واسطه شوی برای واسطه ها  ! 

واسطه ها در زمانی خاص واسطه می شوند که واسطه خاصی داشته باشی . 

خواص بودن واسطه ، در زمانی خاص  برات خاص خواهد بود و  تو از آن بی اطلاعی ! 

بعد از زمان خاص، واسطه می رود و واسطه می  شوی برای وسطه هایی که زمانی خاص واسطه بوده اند . 

این است چرخه واسطه ها . 

چرخه زندگی . 

چرخه یک حقیقت . 

حقیقت تلخ .


بیهوده

بیهوده است به بیهودگی 

یک عمر به بیهودگی بیهود ه شد 

بیهوده رها کرد 

بیهوده پشت کرد 

بیهوده رو به نابودی 

بیهوده عاشقی

بیهوده لب تر 

بیهوده رها کرد 

بیهوده است به بیهودگی ...