دست نوشته های آریایی

وبلاگی برای دست نوشته های آریایی(بیوگرافی مدیریت وبلاگ در قسمت لینک های وبلاگ)

دست نوشته های آریایی

وبلاگی برای دست نوشته های آریایی(بیوگرافی مدیریت وبلاگ در قسمت لینک های وبلاگ)

تنهایی

با هر نفسم 

روحم تیر می کشه 

قلبم آرم شده 

شاید دیگه نخواد بزنه 

چشمام تار شدن 

چرا رفته قلب من  

چرا رفته روح من 

اما خوبه که من با خدای خودم شاید ی وجه اشتراک داشته باشم .

تنهایی

....


نفس

از نفس کشیدن خسته شده ام . 

کی تموم می شه ؟ 

خداحافظ

خداحافطی 

آریایی 

خداحافظی از شفافیت 

از آب زلال و هوای پاک و اشعار رویاگونه و خوب ... 

یا ضامن آهو

رضا جان 

عزیز دل من 

خودت می دونی من هر آدمی باشم اما 

همیشه تلاش کردم تو زندگیم که رضایت همه آدم ها رو به دست بیارم . 

رضا جان 

ممنون  که مرا فراخواندی 

که نگاهم کردی 

الان نیاز دارم که رضایت خودم جلب بشه 

کار برای تو نشد نداره... یا ضامن آهو 

ای کاش

ای کاش تمام بشه این روز ها 

ای اش تموم بشه این شب ها 

ای کاش تموم بشه این نفس ها 

ای کاش تموم بشه عمرم ...