دست نوشته های آریایی

وبلاگی برای دست نوشته های آریایی(بیوگرافی مدیریت وبلاگ در قسمت لینک های وبلاگ)

دست نوشته های آریایی

وبلاگی برای دست نوشته های آریایی(بیوگرافی مدیریت وبلاگ در قسمت لینک های وبلاگ)

تو عاشقم باش...

کس ندارم بزنم حرفم را 

کس ندارم بزنم نالم را 

حرفم را ؛نالم را می ساپرم در تو 

کس ندارم بزند لبخندی ؛با عشق ؛بنماید بر من

بنماید با عشق،برهاند برمن
 
کس ندارم ببیند اه ام را 

کس ندارم بخواند متنم را 

اه ام را ؛ متن ام را می سپارم در تو 

تو عاشق ام باش 

ای تنهای زیبای من؛ خدای مهربان من 

خاطره ها

دلم تنگ خیابان هاست 
کوچه های باریک 
ماشین مشکی رنگ
نجواهای شبانه 
دلم تنگ خاطره هاست 
حدیث عاشقانه 
گرمی با احساس 
دل تنگم مرگ برتو 
دل زارم نفرین
ذهن پاکم مرگ بر تو 
تف بر تو روزگار نالان 
نالان نالان
چه کنم با ای همه احساس
نالان نالان 
چه کنم با این همه خاطره
خاطره خاطره
خاطرم نابود شده و ذهنم در توست 
تف بر تو روزگار نالان 

...

غربت

مثل حس غرب بالشتم

مثل یک شوک توی قلبم 

مثل حس شرمساری از تخت خوابم

تخت خواب زبان بسته 

مست و حیران گشته 

از این حس 

حس پوچی آریایی 

دلتنگی  حدیث عاشقانه...

عاشقانه ی بازی

بازی پوچ و بازی خوردن ی آریایی...