دست نوشته های آریایی

وبلاگی برای دست نوشته های آریایی(بیوگرافی مدیریت وبلاگ در قسمت لینک های وبلاگ)

دست نوشته های آریایی

وبلاگی برای دست نوشته های آریایی(بیوگرافی مدیریت وبلاگ در قسمت لینک های وبلاگ)

پوچی

این روز ها تشخیص درست و غلط برام نا ممکن شده. 

سالهاست که دیگه دست نوشته های آریایی باز دید کننده نداره . 

فقط هست و هست . 

ی جورایی شاید   دست نوشته های آریایی  هم به پوچی  رسیده . 

گاهی به دور از هر شعار زدگی فکر می کنم که برای چی به دنیا اومدیم . 

همش عذاب و سختی . 

یعنی اومدیم در این دینا که عذاب بکشیم و بمیریم . 

این یعنی بی عدالتی . 

اساس دنیای حال حاضر یعنی بی عدالتی و نفس کشیدن توی این دنیا هم شده بی عدالتی . 

خواب شب ها هم شده بی عدالتی . 

روز از شب ناراضی هست و شب از روز . 

زمان مثل برق و باد می گذره و سختی ها با حالات مختلف تغییر شکل می دهند . 

دیگه حس و حالی نمونده برای نالیدن .

برای داد زدن .

برای نفس   کشیدن . 

مصداق مردگان متحرک که می گن رو تازه الان می تونم درک کنم . 

شاید الان نزدیک ترین حالت به ی مرده رو دارم درک می کنم .

 ی  مرده که تاثیری تو دنیای مادی نداره . 

ای کاش حضورم  و اومدنم در این دنیا دست خودم بود  . 

ای کاش .... 

آریایی خیلی زود پیر شده ...