دست نوشته های آریایی

وبلاگی برای دست نوشته های آریایی(بیوگرافی مدیریت وبلاگ در قسمت لینک های وبلاگ)

دست نوشته های آریایی

وبلاگی برای دست نوشته های آریایی(بیوگرافی مدیریت وبلاگ در قسمت لینک های وبلاگ)

خواهم رفت (4)

خواهم رفت

با سیگار در لب ،قصه در قلب

خواهم رفت

با روح مکیده و  عشق بریده

بی تفاوت در عشق خواهم رفت

می روم تا نباشم

می کشم بر دوشم تا نباشد خاطراتم

می برم از ذهنم عشقم را تا نباشد در یادم

خواهم رفت 

بی تفاوت در عشق خواهم رفت

می روم تا نباشم

می روم تا نباشد قصه ای افسوس آلود بر خدایم

می روم تا نباشم

در زمین  در هوا  در خاک

خواهم رفت...  

 

رد پایم اشک خواهد ریخت برای کفش هایم، برای رفته هایش

کفش هایم اشک خواهد ریخت برای پاهایم؛ برای دست هایم

دست هایم برای لمس هایش

لمس هایش برای عشق هایم

گل مریم

صورتی

سبز و بنفش

توطعه پیر زن قصه من...

خواهم رفت

رد پایم اشک خواهد ریخت...   

من خدا را دارم

من خدا را دارم

اما در وب چه می کنم

من خدا را دارم

رخت خوابم چه می گوید

من خدا را دارم

اما اعصاب را ندارم

من خدا را دارم

اما چشمان باز را ندارم

خدا من را درد

اما یک دنیا قصه دارد...