دست نوشته های آریایی

وبلاگی برای دست نوشته های آریایی(بیوگرافی مدیریت وبلاگ در قسمت لینک های وبلاگ)

دست نوشته های آریایی

وبلاگی برای دست نوشته های آریایی(بیوگرافی مدیریت وبلاگ در قسمت لینک های وبلاگ)

حال من (2)

همه ساله من در اسفند برای خوانندگان پست می گذاشتم اما امسال نزاشتم.

شاید بعد از اینکه بیوگرافی مدیریت وبلاگ رو به روز کردم مطالعش کنید دلیلش مشخص بشه.پارسال با همه سختی ها و پستی ها و بلندی ها گذشت و من تصمیم گرفتم آپ اول سال 95 رو تنها به حدیث عاشقانه تقدیم کنم.

"

امرو ز دیروز و حال می گذرد و حال من چگونه است ؟


من هستم خواهم بود با قلبی سر شار از عشق و عشقی سر شار از امید و امیدی سرشار از انگیزه


تماما سنگینی رو  روی دوشم حس می کنم که خستگی ها و  مرارت های این خستگی همه برایم


 شیرین و لذت بخش است.


جان تازه ...روح تازه ...همه و همه نویدی از یک حدیث عاشقانه را می دهند و حدیثی که من فقط از آن


 یک چیز را می خواهم.


ایمان و باور و نگرش خوب به آریایی....


"