دست نوشته های آریایی

وبلاگی برای دست نوشته های آریایی(بیوگرافی مدیریت وبلاگ در قسمت لینک های وبلاگ)

دست نوشته های آریایی

وبلاگی برای دست نوشته های آریایی(بیوگرافی مدیریت وبلاگ در قسمت لینک های وبلاگ)

رقص بر خیال (2)


دلم پاهایت را می خوهد که روی کمرم بالا و پایین بپری

عزیز دل


هر دری را که باز می کنم تو پشت آن ایستادی و لبخند می زنی


لبخندی که یک دنیا را به من می دهد


و تمام خاطرات رنگی و تلخ و شیرینم را از یاد می برد


دختر ناز من

عزیز دل بابا به یا داشته باش که


سعادت و رستگاری من رسیدن تو به هدف ات است، هدفی که خود برای خود تعیین می کنی نه من برای تو...!

اما برای رسیدن به هدفت به یاد داشته باش


هر چه قدر از دیگران دل بری می کنی مهم نیست اما آنگونه مردانه باش که هیچ کس اجازه بیان


 احساسش را به تو نداشته باشد الا همسر آینده ات...!


از خدا می خواهم که اولین عشق ات همسر آینده تو باشد


عزیز تر از جانم 


دختر ناز بابا


بابا

 نه عشقی می خواهد و نه هوای نسیم آلود و نه بهشتی


تنها لبخند تو را می خوهد تا بتواند زمانی برای مرگ داشته باشد 


پس بخند دختر گلم


بدان که خنده های تو  حتی امروز که فقط در خیال منی تمام عشق هایم را از یادم می برد به جز یک عشق


عشق به خالق تو عزیز دلم....