دست نوشته های آریایی

وبلاگی برای دست نوشته های آریایی(بیوگرافی مدیریت وبلاگ در قسمت لینک های وبلاگ)

دست نوشته های آریایی

وبلاگی برای دست نوشته های آریایی(بیوگرافی مدیریت وبلاگ در قسمت لینک های وبلاگ)

سیری در خاطراتم

هوا بسیار گرم بود 

آنقدر گرم بود که شاید مهر خدا از یادم رفته بود! 

امروز کلاس فلسفه انیشتن را داشتم! 

سر کلاس بودم انیشتن وارد شد به نشانه احترام من و بقیه همکلاسیها از جایمان برخواستیم و سپس نشستیم! 

و اولین جمله انیشتن این بود! 

احترام به همه چیز احترام به خود است! 

نمی دانستم چرا ولی از ناحیه باسن درد شدیدی را احساس می کردم! 

 درد شدید ناحیه حساس از یک طرف و بوی عرق انیشتن از طرف دیگر اعصاب مرا خورد می کرد! 

هر چه میگذشت دردم بیشتر می شد! 

از استاد انیشتن اجازه ورود به اتاق تخلیه را گرفتم! 

هنگامی که از جایم بلند شدم تا روانه اتاق تخلیه شوم متوجه شدم که سنگی زیر من بوده و استاد را دیدم که آمد و سنگ را از پنحره بیرون انداخت! 

و من هم وکیل خدا بودم! و خواهم بود! بنابراین هنگامی که بیرون رفتم آن سنگ را برداشتم و  وارد کلاس شدم ! به محض ورودم به کلاس سنگ را به سر انیشتن پرتاب کردم!!! 

خون از صورت انیشتن جاری شد و فقط جمله ای را که به انیشتن گفتم به یا دارم! 

احترام به همه چیز احترام به خود است!!!!!

نظرات 9 + ارسال نظر
رامین جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:34 ق.ظ http://kargardanan.blogfa.com

مرسی که سر زدی دوست عزیز
من شمارو لینک کردم

سانیا جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 ق.ظ http://heseh-7om.blogsky.com/

سلام دوست عزیز لینک شدی

کاکتوس جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ق.ظ

خو چرا سنگ زدی به صورتش؟

سید حامد حسینی یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:38 ق.ظ http://www.jenzade.blogfa.com

سلام دوست عزیز من شما را لینک کردم . شماهم من را لینک کنید.

نیلوفر دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:34 ب.ظ http://www.niloofarp73.blogfa.com

مرسی عالیه.
وب من رو به اسم (همه جای کره) اد کنید.
من شمارو اد کردم.*

سمیرا یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:28 ق.ظ

سلام به همه دوستان وبه خصوص مدیر وبلاگ

من علاقه ای به نمایشنامه ندارم ولی ازوبلاگتون خیلی خوشم می اد به خصوص شعرگفتگوباخداش وتحلیل هایی که از فیلمهای ایرانی به خصوص فیلم جذاب فاصله ها!
خیلی حال کردم
ازته دلم گفتی
خجالت نمیکشن با این فیلماشون البته صداوسیما میلی کشورمون رومیگم
به امید روزی که نمیرسد(باتقلدازخودت)

مریم جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:01 ب.ظ http://www.khabesiyah.blogfa.com

....ღ♥ღ
..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ
..............................@@...............ღ♥ღ

مینا جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:08 ب.ظ http://ghalameshghman.blogfa.com

مینا جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:21 ب.ظ

سلام

فکر کنم چیزی ننوشتم

بخشید یادم رفت

ببین من مثل تو حرفه ای که نیستم کمکم کن لطفا تا بتونم وبلاگم رو بهتر کنم اصلا دوسش ندارم

خیلی فضای وبت قشنگه

یک حدسی هم در مورد این که چرا جالبه زدم اما مطمئم نیست چون هیچ وقت نمی تونم خوب حدس بزنم

بازم میگم قشنگه

من به تنهایی خویش متحدم ، من به عاشقی های مهربان گریانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد