دست نوشته های آریایی

وبلاگی برای دست نوشته های آریایی(بیوگرافی مدیریت وبلاگ در قسمت لینک های وبلاگ)

دست نوشته های آریایی

وبلاگی برای دست نوشته های آریایی(بیوگرافی مدیریت وبلاگ در قسمت لینک های وبلاگ)

به نام آفریننده صدای تازیانه

آه 

چه از جانم می خواهی 

خدایا  

خدای من 

سکوت هم گم کردم 

خدای من بد ترین حس 

حس نسیمی است که هر بار به چهره ام می خورد یا آور سیلی سکوت برایم است 

آه چه دردناک است این سیلی 

خدایا 

هر روز من با درد ضربه سیلی است از خواب بیدار می شوم و این سیلی است که به رخم می کشد که سکوت هم تنها را تنها کرده 

اما خدایا 

پاک کن ضرب دست سوت را روی صورتم و ژاک کن جوی خاطرات را 

خدایا به من می خندی 

بخند  

خوشحالم که باعث شادی تو هستم 

چه می گویی 

آری  

آری میدانم  

حتی تو هم نمی توانی جوی خاطرات را از اب تهی کنی!!! 

هدف از گویش من تنها تخلیه حس مزخرف صدای تازیانه است و خدایا 

فقط یک چیزت را شددیدا می ستایم 

این که تو هم مثل من تنهایی تنهای تنها مثل یک آریایی

نظرات 4 + ارسال نظر
Ahad یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:43 ب.ظ http://linkbox999.mihanblog.com

خیلی خوب بود راستی من یه لینک باکس دارم اگه خواستی بهت لینک میدم قبلش کد لینک باکسو آخر وبلاگت بذار اگه خواستی خبرشو بهم بده.موفق باشی

لیلا دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:20 ق.ظ http://www.leila.blogfa.com

سلام
آدمک آخر دنیاست بخند
آدمک عشق همینجاست بخند
دستخطی که تو را عاشق کرد
شوخی کاغذی ماست بخند
آدمک مست نشو گریه نکن
کل دنیا سراب است بخند
آن خدایی که بزرگش خواندی
به خدا مثل تو تنهاست بخند

خیلی غمگین بود.
به من هم سر بزنید .
موفق باشید .
یا علی ....

Kia دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ب.ظ

همه ی ما تنهای تنهاییم ..
تنها مثل یک آریایی....
و ما همه ی آریایی نشان ها دست هایمان را اگر در هم گره کنیم
اتازنانه ی سکو ت را به بند میکشیم
صدایش را در انتهای فریاد های دردآور خفه خواهیم کرد
آانگاه ما هستیم که با هم میخندبم
همه با هم ...
همه با خدا.....

مصی جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 ب.ظ http://www.pishihot.blogfa.com

خیلی قشنگ بود...دمت گرم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد