دست نوشته های آریایی

وبلاگی برای دست نوشته های آریایی(بیوگرافی مدیریت وبلاگ در قسمت لینک های وبلاگ)

دست نوشته های آریایی

وبلاگی برای دست نوشته های آریایی(بیوگرافی مدیریت وبلاگ در قسمت لینک های وبلاگ)

ویران...


شده ام ویران 
لبالب پوچی و پوچی 
شده ام ویران 
قلمم می گرید 
می گرید و می نالد و می تازد می دادد 
از این همه پوچی 
از این همه داغی
از این همه تاریکی 
می پرسم از خود 
که چرا هستم من
که چه هستم من 
که چرا من هستم 
که چرا می زند این قلب 
می تپد این اشفته
من اشفته و خسته و حیران 
سرگشتم از این همه پوچی 
از این همه خالی 
خالی از حس 
فقط می زند
تاپ تاپ ت ا ......پ 

نظرات 1 + ارسال نظر
مترسک سرگردان پنج‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 04:17 ب.ظ http://matarsack89.blogfa.com/

چرا دیگر هیچ امیدی نیست...!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد