دست نوشته های آریایی

وبلاگی برای دست نوشته های آریایی(بیوگرافی مدیریت وبلاگ در قسمت لینک های وبلاگ)

دست نوشته های آریایی

وبلاگی برای دست نوشته های آریایی(بیوگرافی مدیریت وبلاگ در قسمت لینک های وبلاگ)

بی قرارم

بی قرارم 

بی قرارم که مرا  فرابخوانی

بی قرارم که مرا صدا بزنی 

بی قرار نکاه تو به زیر پایت هستم 

این منم منتظر نگاه تو 

این منم منتظر دعوت تو 

این منم زیر پای تو ....منتظر نگاه تو 

تو تنها امیدم منی  چه در ابنجا چه در اونجا 

تو تنها جواب منی چه در ابنجا چه در اونجا 

من تو رو دوستت دارم حتی اگر نگاهم نکنی

من تو رو می خواهم حتی اگر تو منو نخواهی

آقا من هستم اون بچه بازیگوش تو 

تو پدری کن برای بچه بازیگوش ات 

بی قرارم که منو دعوت کنی 

بی قرار چشم های زیبا ت هستم 

بی قرار آغوش گرم ات هستم 

بی قرار کفش ات پا بزار روی من گه زیر پایتم آقا 

بی قرارم بی قرار 

منو  صدا کن آقا 

منو دعوت کن به خونت آفا 

من دوست دارم ای تنها امیدم ای حسین من ....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد