دست نوشته های آریایی

وبلاگی برای دست نوشته های آریایی(بیوگرافی مدیریت وبلاگ در قسمت لینک های وبلاگ)

دست نوشته های آریایی

وبلاگی برای دست نوشته های آریایی(بیوگرافی مدیریت وبلاگ در قسمت لینک های وبلاگ)

قل قل

صدای مبهم به گوشم می رسد 

با کمی دقت فهمیدم شبیه صدای قل قل است 

صدایی که وقتی آب به جوش می اد شنیده می شه 

صدای قل قل 

کم کم دو و اطرافم را بخار فرا می گیرد، دقیقا مثل آبی که به جوش آمده و در  حال بخار کردن است 

انگار این منم که دارم به جوش امدم و دارم بخار می شم 

دارم به اتمام می رسم و تبدیل به بخار می شم  

بخاری که حاصل از قل قل کردن ام هست و هر چی می گذره شدت اون بیشتر می شه 

من قل قل می کنه ذهنم مثل آبی که از شدت حرارت در حال بخار شدن هست 

انگار همین دیروز بود که کسی به من می گفت ذهن اش در حال قل قل کردن است وسرش داغ شده است و امروز من هم مبتلا شدم 

مبتلا به قل قل کردن ذهن و بخار کردن

بخاری که بوی حسرت می دهد و حسرتی که رو به اتمام است

مثل ابی که وقتی به جوش می اید و شروع به تمام شدن می کنه، من با همه حسرت هام در حال اتمام هستم 

کسی چه می دونه 

شاید ی روز دیگه 

متولد شم 

متولد شم و به جای کودکی هایی که نکردم کودکی کنم 

شاید بعد از اتمام ام متولد شم ...

کسی چ می دونه 

شاید دوباره متولد شم این بار عاشق شم و عاشقی کنم .بدون حسرت ... 

دارم تموم می شم و هی صدای قل قل بیشتر می شه و به دلیل حجم بخار ها نفش کشدین برام سخت شده 

فکر می کنم دارم تموم می شم اما کسی چ می دونه شاید ی روزی ی جایی از نو شکوفه بزنم و عاشقانه زندگی کنم ....